středa 14. května 2014

surf trip Peniche Portugal


Tento rok jsem udělal výjimku a poprvé jsem vyrazil na trip za vlnami a nechal jsem svoje windsurfové mazlíčky doma. Sbalil jsem jen surf a nafukovací paddleboard Red Paddle 9.2 surf star a vydal se s partičkou na začátku května na týden do Portugalského Peniche. 



Byl to pro mě trochu nezvyk, protože jsem měl vždy surf a paddleboard na svých tripech jenom jako doplněk, když zrovna nefoukalo. Rozhodně ale nebylo čeho litovat. Bydleli jsme pár minut autem od surfových spotů a strávili jsme tak celý týden ve vodě.




Peniche je perfektní místo na surfování jak pro pokročilé, tak především pro méně pokročilé surfaře a začátečníky. Je zde velké množství jednoduchých spotů a díky tvaru pobřeží se dá vždy najít spot, který je alespoň z části v závětří a vlna je tak čistá. Pokud mi vyjde čas, určitě rád využiji možnosti a znovu se do Peniche vrátím.






Aloha Zímák

Žádné komentáře:

Okomentovat