pátek 6. června 2014

Závodní windsurfing - jaro

Po příjezdu ze surf tripu z Cabo jsem si ještě chvíli užíval zimních radovánek, ale myšlenky se už pomalu upínali k jarní závodní sezóně. Loni jsem vyhrál mistrovství republiky i český pohár ve třídě Formula a obsadil druhé místo na mistrovství republiky ve třídě slalom a určitě jsem chtěl letos na výsledky z loňska navázat. Letošní jaro bylo také v ČR velmi teplé a větrné a bylo možné tak trénovat i u nás.

1) Český pohár slalom - Nechranice - 9.-11.5.2014

Velmi foukavá předpověď se rýsovala hned na první letošní pohár ve slalomu. Já jsem v té době byl "bohužel" surfovat v Portugalském Peniche a vracel jsem se až v sobotu pozdě v noci. Neváhal jsem ale ani chvíli, v Praze jen přebalil věci a v brzkých nedělních ranních hodinách jsem se vydal na Nechranice zúčastnit se alespoň jednoho závodního dne. K mému štěstí se praktický celý pohár odjel v pátek a v sobotu a zbývali tak odjet jen dvě rozjížďky a hned po nich se v neděli jel ještě jeden český pohár. Mohl jsem se tak zúčastnit jednoho celého českého poháru a obsadil jsem za Tomášem Malinou druhé místo.

2) Český pohár formula - Nové Mlýny - 17.-18.5.2014

Hned další víkend nám opět přála předpověď a to na první letošní český pohár ve formula windsurfing. Na formuli jsem před závody neměl možnost trénovat a tak jsem nové prkno vybaloval z obalu a montoval poutka hodinu před závodem. Naštěstí se mi podařilo udržet formu z minulého roku a v celku s přehledem jsem první závod letošní sezóny vyhrál. Boj o další příčky byl velmi vyrovnaný a druhé místo nakonec obsadil Patrik Hrdina a třetí Lukáš Neumann. Zvláštní uznání si zaslouží výkon Patrika, který musel na jaře absolvovat lékařský zásah, při kterém mu byla odstraněna ledvina. Mám velkou radost, že se vrátil rychle do formy a mám možnost se s ním letos opět na závodech střetávat.


3) Český pohár formula - Rozkoš - 31.5.-1.6.2014

O 14 dní později se závodníci ve třídě formule opět setkali na českém poháru, tentokrát na Rozkoši. Předpověď nebyla nejlepší ale nakonec byly oba závodní dny pod relativně stálým a pro formuli dostatečně silným větrem. Tentokrát byly výkony prvních pěti jezdců opravdu velmi vyrovnané a do poslední chvíle nebylo jasné o umístění na stupních vítězů. Rozhodla až poslední rozjížďka. První místo udržel Patrik Hrdina, na druhém místě jsem se umístil já a pouze bod za mnou Lukáš Neumann.



Vstup do sezóny hodnotím pozitivně. Po dvou závodech třídy formule držím těsně vedení v českém poháru před Patrikem Hrdinou a na podzim to bude ještě velmi zajímavý souboj. Teď mě čeká několik závodů na paddleboardech a v srpnu se přesunu na sever Evropy na závody ve formuli a slalomu v Německu a Polsku.

Léto je tu a začíná lepší část roku:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat