čtvrtek 12. prosince 2013

1. místo v celkovém hodnocení českého poháru a ohlédnutí za letošní sezónou

První prosincový sobotní večer se uskutečnil tradiční vánoční večírek České windsurfingové asociace a vyhlášení výsledků českého poháru. Mám velkou radost, že se mi letos povedlo umístit se v českém poháru ve třídě Formula na 1. místě. Letošní český pohár se letos odjel kompletně v ČR a počítal se do něj květnový závod na Nových Mlýnech a srpnový na Nechranicích. Mistrovství republiky ani zahraniční závody letos nebyly součástí českého poháru.


S letošní sezónou jsem tak velmi spokojen. Ve windsurfingu jsem vyhrál český pohár a mistrovství republiky ve třídě Formula a ve slalomu jsem se umístil na mistrovství republiky na 2. místě. Splnil jsem si i cíl na mistrovství světa, kterým bylo postoupení do zlaté skupiny.
V paddleboardingu jsem obsadil 2. místo na mistrovství republiky na divoké vodě a stejně jsem se umístil i v jarním Spring paddleboard cupu.


Vyrazil jsem letos taky na dva waveridingové tripy. Na jaře jsem byl dva týdny na Cabo Verde, kde jsme zažili dva neuvěřitelné big days na spotu Alibaba. V říjnu jsme pak byl na dva týdny na hawaiiském ostrově Maui, kde jsme si zajezdili s borci z absolutní světově špičky na legendárním spotu Hookipa.
V paddleboardingu jsme na jaře využili přívalových dešťu a dvakrát jsme jeli řeku Kamenici a v červnu pak absolvovali za trojnásobného průtoku než loni sjezd slovinské Soči.

Byl to parádní rok a o to víc se těším na ten další. Rád bych dál pokračoval ve stejném tempu v závodním windsurfingu a paddleboardingu a přidal co nejvíc ježdění na vlnách...

Děkuji sponzorům a těším se na spolupráci příští sezónu

Aloha na vodě, Zímák

Žádné komentáře:

Okomentovat