pondělí 9. září 2013

Danube SUP maraton a surfing na umělé vlně.


První zářijový víkend se konal v Bratislavě na Danube sup maraton - 23 km dlouhý závod po Dunaji napříč Bratislavou. O závodu mě informoval v srpnu Patrik Hrdina a já i přes to, že se nespecializuji na dálkové závody jsem se rozhodl, že se zúčastním. Po dvou letech jsem tak vytáhl opět rychlostní paddleboard a a v týdnu před závodem jsem párkrát potrénoval na Nových Mlýnech, kde jsem trénoval na mistrovství republiky ve windsurfingu které mě bude čekat příští víkend.


Do závodu se přihlásilo něco přes 20 účastníků ale jen pár z nás mělo rychlostní paddleboardy. Mezi hlavní soupeře tak patřili Branislav Šrámek, Tomáš Vaněček, Patrik Hrdina a David Raab. Já jsem zvládl závod především takticky, když jsem se zavěsil chvíli po startu za o dost lépe fyzicky připraveného Tomáše Vaněčka a dokázal jsem ho udržet až do cíle a dojet si tak pro třetí místo. Závod s přehledem výhrál Branislav Šrámek.

Cíl byl v areálu Divoká voda v Čunově, kde jsme i večer popili a užili si noční surfing na umělé vlně. V tom jsme pokračovali i druhý den v neděli.


Žádné komentáře:

Okomentovat